środa, 27 czerwca 2018

Witam wszystkich!

Witam wszystkich!

(W tym momencie nikogo)

Ale witam na moim blogu, który jak nazwa wskazuje będzie o książkach.
Wiem że teraz bardzo popularny jest booktube i sama bardzo chciałabym dołączyć do grona ludzi, którzy umieszczają swoje filmiki w sieci....

Ale niestety, wrodzona nieśmiałość i kompleksy nie pozwalają mi na udostępnienie mojego wizerunku w internecie... Życie.

Dlatego postanowiłam założyć bloga, na którym mam zamiar oceniać, krytykować i chwalić książki które przeczytałam, pisać o książkach które chce przeczytać, dzielić się z innymi swoimi opiniami i  myślami, wiecie - klasyka. A przy okazji nikt mnie nie widzi więc wszyscy są zadowoleni 😜

Sama mam też pomysł na 4 książki/opowiadania i być może jeśli kiedyś ktoś tu zajrzy i wykaże zainteresowanie to mogę o nich opowiedzieć lub zacząć pisać (na razie zaczęłam jedną, ale nie mogę znieść swojego stylu pisania, więc praca idzie słabo).

Co jeszcze jest istotne... najczęściej czytam fantastykę, chociaż czasami jakiś thiller lub science-fiction się trafi. Ogólnie mam problem z byciem krytyczną co do książek, często jest tak, że czytam książkę i myślę że jest świetna i ją uwielbiam i dopiero kiedy słyszę inne opinie to zaczynam o niej myśleć bardziej krytycznie. Ale specjalnie na potrzeby tego bloga postaram się być krytyczna 😆 Chociaż trochę.

Więc jeszcze raz witam na swoim blogu i mam nadzieję że Wam się spodoba.

Pozdrawiam 😘
Dream



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Marzyciel. Strange the Dreamer" - Laini Taylor

Hej wszystkim! Dzisiejszy post, jak wskazuje tytuł, będzie poświęcony książce autorstwa Laini Taylor pt. "Marzyciel. Strange the Drea...